Tuesday, 28 January 2014

Hasil Nukilan & Kreativiti Si Pujangga

Assalamualaikum,

Hmmm.....hari ini saya kekurangan mood sikit. Yelah, pertamanya sebab cuti saya untuk hari Khamis ni tidak mendapat lulusan dari pejabat, gara-gara saya perlu attend satu meeting bersama ketua jabatan Khamis ni jugak. Yelah, kerja perlu diutamakan. Nak buat camne, bak kata Jep "benda pun dah jadi aku anggap ini bukan rezeki...." huhu. Dan yang keduanya, kesian seorang kawan saya, puas saya ajak dia balik Johor untuk menemani saya ke MLM. Tiket da dibeli, tak jadi pula. Itulah dinamakan kita adalah merancang, sebaik-baik penentu adalah Allah Taala. Mungkin saya takde "rezeki" ke MBJB minggu ni. Maafkan akak kepada yg nak sangat jumpa akak tu, lain masa lah ye...........

Okaylah, saya pun tak nak cakap lebih arini, saya tinggalkan anda dengan beberapa video dan gambar yang tanpa saya sedar banyaknye yang dah saya edit. Yup, saya memang suka editing. Sebenarnya, saya memang dari sekolah suka buat editing gambar, menulis dan editing video. Sebab tu saya antara yang menerajui Sidang Redaksi (Editorial Board) Majalah Sekolah dulu (eceh bangga tuuu). Selain itu, rasa kepuasan tak terhingga bila dapat menyambung bidang pengajian media di UiTM. Pergh memang hari-hari buat editing gambar dan video.....dan hasilnya walau pun 50/50 tapi saya puas. Inilah antara hasil kerja saya yang tak seberapa tu.....enjoyyyyy 


Jep Sepahtu - Kompilasi Muzikal (Raja Lawak, Maharaja Lawak 2011, MLM 2013)


Jep Sepahtu - Perjalanan Seni 2009 - 2014


Jep Sepahtu - Bintang Hati 

Jep Sepahtu - Kempen ABPBH 2012

Ini cubaan pertama dulu.......duluuuuuuuuuuuu!

Ini....hikhik video ni kelakar pun ye sendu pun ye...terharu nengok :)

Kalau nak tengok yang lain-lain, lawati www.youtube.com kemudian search Azura Nadzri :) 



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.