Saturday, 16 November 2013

MLM2013 Minggu Pertama : Sepahtu Tunjuk Sengat!

Assalamualaikum........

Baru sangat-sangat sampai rumah dari menyaksikan MLM2013 kat Auditorium MBSA, Shah Alam. Terima kasih dengan penuh rasa sayang untuk Cik Adila dan Fiz yang berjaya memujuk saya untuk datang. Hahaha. Anyway, sampai auditorium lewat juga. 8.30 malam baru sampai.Alah, lagipun show mula pukul 10.00mlm. Alhamdulilah minggu pertama menyaksikan perjalanan MLM2013 yang cukup flow. Tahniah untuk semua peserta MLM yang ada kekuatan lawak tersendiri.

Untuk Sepahtu.....well lawak Jep sememangnya sudah saya jangka. Memang buat orang ketawa sangat. Sepanjang dalam dewan, rata-rata penonton menantikan Sepahtu untuk beraksi. Ternyata, minggu pertama Sepahtu tunjuk taring!! Tapi pada pendapat saya secara peribadi, mungkin baru minggu pertama, Jep, Shuib mahupun Mamat  sorry, Rahim seakan macam simpan, tak keluar habis lawak mereka. Bukan Sepahtu sahaja malah yang lain turut macam "reserve" lawak masing-masing. Maklumlah belum dapat momentum! tapi boleh diterima. 


Saya pula secara peribadi...........3 bulan tidak menyaksikan Jep beraksi di hadapan mata membuatkan saya senyum sendiri. (emmm saya taknak ulas lebih tentang lama dah saya tak jumpa Jep. Kang ada yang kata saya gedik. Emm malaslah. Biarla....) Saya boleh jerit, saya boleh tempik nama JEPPPPPP dari arena atas auditorium. Malangnya saya ni rabun jauh, tak nampak dia melambai ke arah mana. Terima sahajalah. hahaha. Anyway tak banyak gambar saya dapat utk minggu ini sebab saya sendiri tak dapat jumpa dengan Jep tadi, hanya sempat berbual sebentar dengan abg Rahim. Okaylah saya da super ngantok! Lama sungguh saya tak buat keje gila saya ni. In sha Allah, akan kelapangan.....minggu kedua saya datang lagi......


Abaikan jerawat tepi bibir tu...! 

3 comments:

  1. wah bestnye dapat tgk live!!!! nak jugakkkk... hehehehe :) eh akk masih crew JFC kew? ke dtg sebagai tanda sokongan saje? sbb saya ade terbaca dalam satu post kat group abang jep ade yg kate akk dah digugurkan dari JFC atas permintaan abg jep sendiri sbb masalah disiplin. betul ke? ke info yg saya dapat ni salah?

    ReplyDelete
  2. masalah disiplin? betul ke ape awak ckp ni anonymous yg atas ni. no wonder la kakak lama menghilang dekat fb ek? ape yang kakak buat sampai abam jep sendiri yang gugurkan nama kakak? tegas jugak ye abam jep ni walau selalu melawak.mesti teruk kes kakak ni. erm

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.