Monday, 25 November 2013

Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu Dua : Sepahtu Cuba Permainan Selamat!

Assalamualaikum.........

Aiyoooo sorry followers lambat update. Selain dari internet slow tahap baaaa......sorry selembab siput, balik dari MLM Jumaat lepas sampai rumah dah pukul 2.30 pagi. Woaaa......ngantok! Bawak kereta dari Shah Alam ke rumah pun mamai mamai tupai. (kerana dia...kerana dia...semuanya hanyalah kerna dia...ewah)

Untuk minggu ni, The Empire of Jep Sepahtu - Jep Sepahtu FC buka booth jualan merchandise untuk hari pertama. T-Shirt rasmi JEPFC sempena MLM2013 mula dijual di tingkat 3 Auditorium MBSA seawal 8 malam. TShirt terdapat dalam 3 warna, hitam, putih dan limited edition merah. Terima kasih kepada crew JEPFC yang kita sama-sama bertungkus lumus untuk booth jualan kita - Ji Sung Fiz & Adila. Seawal 8 malam juga artis dan peserta MLM mula masuk ke dewan untuk persiapan akhir. 

Fiz bersama Mamat Sepah

Booth Merchandise & Tshirt 


Lipat tshirt untuk jualan

Stylo tak booth The Empire Jep Sepahtu - JepFC? Merah Makngah..........

Dari kanan ; Adila, Fiz dan saya.

Crew dan Sub Crew yang bertugas.

Kami semua masuk ke dalam dewan seawal 9.45 malam. Alhamdulilah, kali ini dapat seat bawah. Cuma terpisah dengan crew yang lain. Persembahan bertemakan Cerita Rakyat kali ini kurang menyengat bagi saya untuk Sepahtu. Jep rasanya cuba memberi "permainan selamat" kerana membawa kembali watak tok ketua minggu lalu. Saya akui, fan based Sepahtu sangat kuat, tetapi persembahan yang biasa-biasa boleh membuatkan undian jatuh. Nah sememangnya tekaan saya benar. Esoknya, kedudukan Sepahtu jatuh ke tangga ketiga. Hmmmm kan dah cakap! Terus saya letak di IG, dan tag bro Rahim dan Jep supaya tidak ulang lawak Tok ketua dan bulu ayam tu. Minggu ini temanya Cinta. Hmmm....kita tengok nanti okay. Apa-apapun saya sangat enjoy persembahan cemerlang dari Nabil. Memang mantap!!



Selesai MLM 2013, kami crew kembali ke booth jualan memandangkan ramai yang datang untuk membeli. Alhamdulilah, walaupun waktu ketika itu sudah menghampiri 1 pagi. Terima kasih kepada Siti Sarah, Jep dan bro Rahim yang sudi singgah ke booth The Empire of Jep Sepahtu - Jep Sepahtu FC dan memberi tandatangan sebagai pembukaan rasmi booth tersebut. Rasa macam ting!!! terkesima sekejap bila Jep dah mula dikerumuni peminat sebaik melangkah keluar dari dewan MBSA. Maklumlah....good looking katanya!! (dalam hati ............... choi!! )





 Waktu puncak selesai siaran langsung MLM 2013 ; walaupun dah hampir 1 pagi masa ni.

Crew JFC bersama Siti Sarah.....terima kasih Sarah.



Bro Rahim juga sempat singgah. Terima kasih bro......


Ini kasi besar sikit naa....TQ JEP @ tok ketua JEPFC sebab singgah ye walaupun kena serbu. 
(nampak tak muka tak cuci muka lagi...sian die ye....)

Memandang saya sudah banyak koleksi, now my bro punya turn. :)

Saya curang sekejap ye.....kejap je. Bersama Shahrol Shiro.

Jadi, itulah serba sedikit kisah pada minggu kedua Maharaja Lawak Mega 2013 Jumaat yang lalu. Kesudahannya, saya sampai rumah pukul 2 pagi. Kali ini, sekali lagi saya buat kerja gila. Dari pejabat di Taman Melawati, ke Dewan MBSA Shah Alam dan kemudian balik rumah di Petaling Jaya. Hakikatnya sangat meletihkan. Tetapi tidak mengapa....demi crew JEPFC yang juga sahabat saya, saya sudi hulurkan bantuan. In Syaa Allah, kita jumpa di Minggu ketiga ya. Kepada yang singgah Booth Merchandise The Empire of Jep Sepahtu - Jep Sepahtu FC terima kasih banyak-banyak. Oh ya, pembelian t-shirt masih dibuka ya. Sila sms / call / whatsapp nombor 0137190348 untuk tempahan dan cara pembayaran ya. 

Shah Alam......see ya...............!

-hanyadiajepsepahtu.blogspot.com / azuranadzri-







No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.