Monday, 4 November 2013

Jep Juara Super Spontan 2013 & Ulang Tahun Blog Yang Pertama

Assalamualaikum semua..............

Okay okay faham.......semua teruja.Ye saya faham kejap nak tulis la ni....! Hehehe. Ok nangis dulu, sobbss sobbss...sroottttt!! Sangkaan saya sangat tepat betul tak? Finally Jep berjaya mengumpul satu lagi pencapaian, sebagai Juara Super Spontan 2013. Tahniah Jep. Jujurlah masa dapat tahu keputusan tu, saya memang gigil. Tambahan pula tak dapat menonton malam tu sebab di luar kawasan Kuala Lumpur. Bila diinform dapat tahu, saya yang rasa nak sujud syukur pulak. heheheh.

Anyway, sekalung tahniah untuk Jep dari saya. Saya memang dah meramalkan yang Jep akan juara malam Super Spontan Akhir tu. Mengikut kata-kata sahabat peminat, Jep all out malam tu. Saya menjangkakan kemenangan lebih banyak lepas ni untuk Jep. Apatah lagi 8hb Nov ni bermula pula Maharaja Lawak Mega 2013. Alamatnya tiap-tiap hari Jumaat, perut saya akan dihujani rerama la...sementara tunggu trio Sepahtu muncul. Serammmmmmmmmm! hahahahah. Apa-apapun, pembaca semua pegang cakap saya, trio Sepahtu akan merangkul Juara. InshaAllah.



Tahniah Jep dari saya.......sobss sobssss..

Okay...nampak awak comel la gelak camtu........

Oh ya....sebelum saya terlupa, esok merupakan ulangtahunnnnnnnnnnnnnnnnn.......yeaaaaa ulangtahun blog ini, Hanya Dia Jep Sepahtu yang pertama.Yea....setahun dah rupanya. Dan selepas setahun, followers blog ini sudah mencecah 116 orang. Ya Allah, terharunya. Terima kasih kepada yang terus membaca dan menyokong Jep ye. Saya sebenarnya tidak pernah menyangka blog ini akan se"fofular" ini. Terima kasih yang tidak terhingga. Juga untuk Jep yang mengunjungi blog ini, terima kasih banyak-banyak kerana menyokong. Asal blog ini sekadar coretan peribadi saya, tak sangka pula menjadi ikutan. InshaAllah, saya akan cuba terus update. 

Happy Anniversary yang pertama my baby.....hanyadiajepsepahtu.blogspot.com

-hanyadiajepsepahtu /azura nadzri-



4 comments:

  1. blog yg superb ! best sgt. hehehe. nak ty skit boleh? jep ade twitter tak?? :)

    ReplyDelete
  2. Huhu..syukur alhamdulillah.. sye amt brbangge dgn kjyaan jep.. moga slps ni.. rezekinya dibke luas oleh Allah.. sye brhrp stu hri nnti dy akn mmegang title "anak seni penghibur negara" spt legend2 kte dhulu.. P.RAMLEE.. yg sntiasa lwknya diingatan kte..
    # sm5 skg sye x leyh lpe wjh macho jep dlm Muzikal Syok eps ombak rndu.. huhu

    ReplyDelete
  3. Happy anniversary Hanya Dia Jep Sepahtu.. love it this blog.. blog pling.best bg sye.. truskn.info jep utk kteowg pmbce blog.ni..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum kak...masih blom trlambat kn nk ucpkn happy anniversary to Hanya Dia Jep Sepahtu...moga blog akak ni selalu update tentang jep yerk..apapun saya suka akak..akak ni chubby la..huhu..apapun jep the best..tahniah tuk jep coz baru2 ni da menang dlm super spontan...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.