Friday, 16 August 2013

Syukur Alhamdulilah...........Tahniah Jep (Mode : Sebak)

Assalamualaikum.....

Kejap...nak lap air mata! Ni serius nangis nie....! Mujur Jep lelaki, kalau perempuan memang I want hug you!!!!! Tahniah Jep....tak sia-sia undi lebih haritu. Jujur nak habaq mai, memang pulun habis undian kali ini. Sebab.....frust jugaklah ABPBH aritu. Ternyata rezeki berpihak kepada awak malam ni. Sian HP Sony I tercampak dari tangan tadi. Sorry my dear Sony :)

Alhamdulilah Jep, kemenangan di pihak awak malam ini. Saya cukup percaya, rezeki akan bersama awak walau apa pun sebenarnya. Kerana, awak dah berusaha paling gigih. Dari lawak double meaning di pentas Raja Lawak 3, perlahan-lahan awak naik ke puncak. Cuma satu pesanan saya, jangan lupa keluarga, jangan lupa saudara-mara dan jangan lupa rakan-rakan awak di bawah ya. Saya percaya, ini permulaan untuk awak terus maju kehadapan. Perjalanan awak untuk setaraf, atau melebihi Zizan Razak hanya satu langkah sahaja lagi. Pesan saya...............jangan cepat melatah dan tepis la gossip ataupun cerita yang tidak membantu langsung untuk karier awak. 

Rasa nak terjun masuk TV.........even baju repeat!! Heee sorry bro!

Kepada semua crew JSFC, teraju utama Cik Siti Nur Izaira Hamdan (Cik Siti), Presiden Cik Adila, saya selaku Setiausaha, Cik Eyma selaku AJK, Cik Naz Ahmad selaku Bendahari, Encik Hafizzudin @ Fiz selaku Jurugambar Rasmi, dan AJK 'Invisible' @ Di Belakang Tabir,  Cik Sabila, ......we made it team!!! Kepada team Sepahtu FC Official juga, Cik Wawa Azura, Cik Zulaila, Cik Atiq Aziz, juga terima kasih. To all Jep supporters di FB, Twitter dan IG, maaf tak leh sebut sebab terlalu ramai, terima kasih atas sokongan anda. Teruskan sokongan yang tak berhenti okay. Saya tahu, anda semua pertahanan paling utuh di belakang Jep. Kepada ahli keluarga Jep yang turut memberi sokongan kepada peminat seperti kami, Makcik, Pakcik Jenal, Abg Fadzli, Kak Norida, Abg Akim, Khaty, Lokhman dan Ridzuan.....terima kasih tak terhingga dari kami kerana kuat bersama kami. Tanpa anda semua, kami tak sekuat ini....terima kasih. 


Kepada Jep..............saya sangat speechless. Tahniah sekali lagi. Bersedia untuk menerima banyak tawaran selepas ini dan juga bakal menjadi duta-duta produk lagi....ewahhh! Kan saya dah cakap, masin mulut Zura ni Jep, bakal duta Garnier For Men sapa tahu tak??? Auwww................cuci mata I masuk farmasi, gambor Jep sesaje kalau macam tu. Okay, akhir kata dari saya, jaga diri, semoga terus success! Jangan lupa, ingat Allah, tanggungjawab utama jangan dilupa kerana dari Dia rezeki awak datang. Alhamdulilah........



Saya tinggalkan anda dengan klip (ni masa ABPBH dulu.....pun boleh la naaa). 
Dari kami untuk Jep...

~Aku gembira menyaksikan, kau beroleh kejayaan
Dulu di kaki tangga, kini di menara
Jangan kau lupa masa silammu
Dan mereka yang membantu
Moga kau tak abaikan amanah & kewajipan~

-hanyadiajepsepahtu.blogspot.com-


4 comments:

  1. nice blog.... i'm a jepper too..... harap bleh share psl jep ngan saya...

    ReplyDelete
  2. salam Kak Azura, cuba akak pegi dan baca link ni http://www(.)penulisan2u(.)my/2012/02/cerpen-mamat-muka-selenga/

    cerpen ni bila saya baca memang saya imagine Jep.hehe kalau adaptasi masuk TV best ni.hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...rezeki berphak kpd abg Jep.teruskan usaha kak zura!sy sbgi jeppers akn sntiasa meny0k0ng abg Jep!

    ReplyDelete
  4. terima kasih.....saya menjalankan tugas sahaja.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.