Monday, 5 August 2013

Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

Assalamualaikum semuanya.......

Lagi 3 hari kita akan menyambut Aidilfitri. Di kesempatan ini, saya Cik Zura atau ramai kenal saya dengan nama panggilan Azura Nadzri, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada semua peminat-peminat Jep Sepahtu, serta untuk Jep dan keluarga juga. Seandainya saya ada melakukan salah dan silap, saya menyusun sepuluh jari memohon maaf dari anda semua. Sesungguhnya saya manusia biasa yang tidak sempurna dan bisa melalukan kesilapan tanpa sedar. Sekiranya juga, sepanjang saya bersama anda di blog ini, saya ada mengguris perasaan anda, bergurau agak kasar dan apa sahaja, saya memohon maaf seadanya. 

Jangan lupa, saksikan Jep dalam banyak program raya ni, antaranya, Warna Raya 2013 (ASTRO), Karoot Komedia X Raya (ASTRO), Busking Raya (TV3), Edisi Khas Raya (TV3), Telemovie Bapak-Bapak Aidilfitri (RTM), Yang Luar Biasa Raya (RTM). Malam raya saya kurang pasti Jep akan bersiaran langsung atau tidak untuk sampaikan salam aidilfitri. Tunggu je la malam raya nanti ye. Kepada yang belum habis shopping raya, atau sehari sebelum raya tu nak beli ayam, daging, bahan-bahan nak buat rendang, serunding, peralatan rumah dan sebagainya, jangan lupa membeli belah di TESCO. Maaf, Manager TESCO yang korang cari tu, tak on-duty raya ni. Heee........




Salam Aidilfitri buat semua.......................


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.