Monday, 8 July 2013

MASC vs KPDNKK, Stadium Mini Shah Alam : Saya Suka Ketawa Itu !

Assalamualaikum........

Hai hai hai...apa khabar semuanya? Sihat ye...! Alhamdulilah tuan empunya blog pun sihat juga. Eh, tak lama lagi dah nak puasa kan. Kejap je dah nak puasa, then raya. Alhamdulilah, syukur masih diberi kesempatan berpuasa pada tahun ini. Kalau nak dikira-kira, lagi beberapa hari pun nak masuk ke bulan September. Sebenarnya, saya agak menghitung hari ke 01/09/13....selain diri ini setahun menyingle, hehehe, maka setahun jugalah secara rasmi saya jumpa dan kenal Jep Sepahtu. Wow.....Jep, setahun dah la. Kejap je kan? Dan setahun jugalah saya bersama sahabat-sahabat yang lain seperti Cik Siti, Adila, Naz, Eyma, Fatin dari Angah Supporters Club dan juga yang lain-lain.

Em...apa nak update ye ? oh ye.....Jumaat lepas ada jumpa Jep kejap. Lama jugak tak jumpa bro saya yang tinggi lampai ni. Ada dalam...............ye almost sebulan. Tapi, sememangnya jumpa Jep dalam keadaan sangat tak terduga. Masa tu dah nak balik rumah, baru turun dari office, cik Dila whatapps mengatakan ada perlawanan MASC di Shah Alam. Nasib baik gua belum start kereta beb! Dari Gombak terus shoot ke Shah Alam. Meredah jem dan lapor! Selalu gitu, asal nak jumpa Jep je lapar.....! 

Dan selalunya bila tiba MASC game ni aku je yang sampai dulu......! Aduhh malu beb ! Mesti Jep pun dah perasan, haaa kembara merah sampai...Zura la ni ! (erkk rasanya lah). Bergegas aku masuk stadium mini tu, nak elak Jep nampak sebenarnya! Uish...malu seh! Duduk dalam diam-diam......sebelum dengar suara petir tu semakin hampir di belakang aku!!

Zura!!! oi....kot ye pun perlahan bang! Terperanjat saya.......! Soalannya, seperti biasa, sihat ke? dari mana? tapi kali ni ada soalan cepu gangsa....' Dah makan belum Zura?' ---- uarghhh Jep....belum makan! sangat lapar! 

Then seperti biasa....game berjalan macam biasa. Ada satu part, Jep tergolek atas padang. Hehehehe. Eceh, xde hal la tu. Kadang2 tak fokus dia main pon, sebab sibuk borak dengan Dila. Sebelum balik, sempat serahkan satu hadiah peminat dari Terengganu. Jep, biasalah.....malu-malu ayam nak terima hadiah tu, katanya malu nak terima hadiah lagi. Tapi...............tanya pula, mana hadiah Brunei? Ehhhhhhhhhhh ? Amboi....thanks sebab ingat....hehehehe :P

Akhirnya ini lah hasilnya. Untuk kali ke............entahlah tak kira.


Dia ni, makin tinggi ke apa??? -_-


Itulah kisah yang seterusnya. Ingat sebelum puasa x dapat jumpa.....dapat jumpa juga. Anyway, thanks for the time. Ada masa jumpa lagi ye.........

~balik dari stadium mini terus singgah kedai mamak tapau roti telur! punyalah angin dah naik kepala! Jep punya pasal la ni...kekekekeke! Takdela, even dah banyak kali jumpa dan dah kenal, tapi nervous dan rerama dalam pewot tetap ado!

-hanyadiajepsepahtu.blogspot.com-


3 comments:

  1. Semakin tinggi takpe jangan semakin gelap sudahh hehe :P

    ReplyDelete
  2. Ermmm one moree ! Jangan lupa kirim salam saya dekat dia k :)

    ReplyDelete
  3. besnyeeee!!xtau lak die ade game mlm tu..tp klu ade pun x smpt nak gi sane..blk keje lmbt.huuu ms kat mbsa aritu x dpt jumpe..sedey..

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.