Tuesday, 5 March 2013

Rakaman Kedua Karoot Komedia X

Assalamualaikum....

Saya mohon untuk spread this news, dan kepada mereka yang tidak berkesempatan menyaksikan rakaman Karoot Komedia X, ini ada berita baik..........

Rakaman Karoot Komedia X pusingan kedua bakal bermula dari 15 Mac hingga 22 Mac. Masuk adalah percuma dan bertempat di Studio 1, Astro Bukit Jalil. Kepada anda yang ingin menyaksikan Yus Jambu, Nabil, Ebby Yus dan sememangnya Jep Sepahtu, anda boleh hadirkan diri ke ASTRO Bukit Jalil. Kanak-kanak dibawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk. Kali ini, JEPFC tidak menyediakan bas ye. Anda harus pergi sendiri. Rakaman ada dua sesi, pada pukul 1.30 ptg dan kemudian disambung ke 8.00 malam. Wajib berpakaian kemas dan kasut bertutup. Untuk booking seat, anda boleh hubungi :



Cik Adila : 0123467050
Cik Azura : 0133274960

Jom kita berkaroot ramai-ramai............jumpa anda disana!

8 comments:

  1. Kak kenapa ade orang kate ngan saya 20-29 march?? :( hari sekolah lah time tu..saya dah set nk pegi 26 & 27 sbb nak jumpe jep :((( sedihnya...... alaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous, terima kasih atas komen anda. Maklumat ini saya dapat dari Astro & Facebook rasmi Karoot Komedia sendiri. Awak boleh tengok di FB Karoot Komedia untuk maklumat lanjut....saya sekadar sebarkan sahaja :)

      http://www.facebook.com/karootkomediaa?fref=ts (link FB Karoot Komedia)

      Delete
    2. kenapa budak bwh 12 thn x blh msk





      Delete
  2. lagi satu nak tanye,yang cik adila & cik azura tu one of the fan ke mmg dia pihak astro???????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Adila wakil kepada Jep Sepah FC. Rakaman sebelum ni pun memang cik Adila yang menguruskan sitting untuk fans ke Astro. Dan, cik Azura itu adalah SAYA. Saya juga dari Jep Sepah FC. Saya membantu Cik Adila menguruskan fans.... :)

      Delete
  3. Assalamualaikum, nk tanya ada possibility seat akan full x? because saya x sure which day saya available. takut lambat booking seat nnti x dpt pegi :(

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam..

    yes, possible. Tapi dia seminggu apa dari 15-22 Mac. Boleh pilih mana-mana tarikh dan anda boleh pergi sendiri juga takde masalah. Saya sekadar uruskan sahaja fans yang nak pergi dan jumpa di Astro. Pengangkutan sendiri pun.

    ReplyDelete
  5. kak insyaAllah sy nk g 15 mac bwk 4 org kwn...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.