Tuesday, 5 February 2013

Senyumlah Senyumlah....Senyumlahhhhhh

Assalamualaikum & Selamat Pagi Selasa... :)

Mulakan pagimu dengan senyuman....nescaya sepanjang harimu akan terus tersenyum bersamamu. Ewah.. bermadah pujangga lak kita kali ni ye. Yelah, tersenyum dan ketawa tu kan penawar duka lara. Dan, senyum juga satu sedekah. Tapi, jangan senyum sorang-sorang ye...kang dikato ea gilo lak (maaflah keluarga saya orang Negeri Sembilan..kadang2 terkeluar loghat negerinya.....)

Okay, bercakap pasal senyum.....entri kali ini kita nak bercakap pasal senyum. Senyum sape? Eh, takkan senyum saya pula...senyum Encek Nadzri lah. Senyum dia nie dikatakan telah meragut banyak jiwa peminat wanitanya.....betul ke?? Ramai yang terpesona dengan gigi lapih lapih dia ye...hamboih korang. Bukan main lagi....tau dek Jep tak tido malam dia. Tapi tidak di nafikan, Jep sangat murah dengan senyuman....sungguhpun Jep dalam keadaan yang sangat penat dan demam. Contohnya, masa Roadtour Sepah The Movie kat AEON Bukit Raja tahun lepas. Jep demam dan batuk-batuk...sian dia. Tapi, tetap all out atas pentas dan tetap senyum bila saya halakan kamera kearah dia. 

Senyum orang sakit...kesian Jep masa ni...tp masih boleh senyum untuk peminat :)


Setakat ini, Jep belum pernah hampakan saya sebagai peminatnya. Sekalipun Jep tak mampu untuk stay lama sebab kesihatan kurang mengizinkan, rushing atau sebagainya, Jep tidak pernah menghampakan. Paling tidak, Jep akan kata dengan baik "saya minta maaf ye.." Itulah Jep. Antara selebriti yang humble yang pernah saya kenal. Saya tidak pernah mengatakan, disebabkan minat, disebabkan admire, saya katakan yang baik-baik saja...semua yang indah saja saya nampak dari Jep. NO! Sekiranya Jep buat salah, saya tetap kata dia buat salah. Tapi, lumrah manusia ..... Jep masih manusia biasa yang punya kelebihan dan kekurangan tersendiri. Cuma, kelebihannya, Jep mampu buat kita ketawa! Terima kasih....pahala tu. Hehehe

Saya dengan penuh pengharapan, mengharapkan Jep agar terus kekal dengan attitude sebegini. Tapi, itulah seperti yang saya katakan...Jep hanya manusia biasa. Sekiranya tiba-tiba Jep semacam tak melayan, bukan bererti Jep sombong. Jep juga perlu masa untuk diri sendiri & keluarga. Sebagai peminat yang matang, kita perlu hormat keadaannya dan situasinya. Jep semestinya bangga miliki sekumpulan peminat yg begitu memahami. 

Tiada kelibat Jep di dada akhbar atau rancangan TV seperti Melodi, Galaksi atau Propaganza bukan bermakna Jep sepi. Komitmen terhadap tugas sbg anak seni, yang telah diamanahkan perlu diselesaikan. Insha Allah, Jep sentiasa ada untuk anda semua. Jep akan terus berusaha untuk menghiburkan semua peminat.






Jep yang sentiasa ceria dan "nakal"....keep it up, dear.

-Azura Nadzri-



2 comments:

  1. omg omk blog kak Azura yg latest bagitau Jep ada baca blog ni kan? cantekkkk.

    utk Jep : ABANGGG JEPPPP! tak masuk melodi/galaksi/propaganza/meleTOP takpeeeee. asalkan abang ade kat edisi khas/kkx/bbk/s.y.o.k. heeeee semoga kejayaan abang membuatkan we olls ni ketawa n tsenyum dapat rahmat & keberkatan dariNya :D jarang upload gambar kat instagram pun takpeee, we olls paham abg tgh busy. almaklumlerr hot stuff sekarang ni.hehehe all the best Jep Sepahtu!-perantau tak tau berdendang-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kara....kata Jep dia baca. Kalau ya Alhamdulilah...tak minta ditengok pun sebenarnya. On behalf Jep, terima kasih ye... Jangan bimbang...Jep sayang semua peminat dia.... <3

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.