Thursday, 7 February 2013

Recording Karoot Komedia X & Jutaan Terima Kasih utk JEP

Assalamualaikum...

"Buke yang buke buke...buke cito pasal ore...karoot komedia x..sebahgie hidup kito......."



Karoot Komedia X bakal mengisi slot lawak anda bermula......em tak sure hanya di Astro Warna saluran 132. Wah, dah boleh jadi promo Astro Warna x? hehehehehe. Apa-apapun, rakaman KKX sedang rancak berjalan sekarang di Studio 1, Astro. Dan, semalam 6 Februari 2013 sempat datang Astro bersama sahabat, Eyma Ismail menonton rakaman KKX. Teruja & terharu....teruja sebab ramai peminat Jep datang memberi sokongan. Ada yang tanya nak join fan club Jep macam mana......teruja sangat tengok fans dia ramai. Tapi, biasalah bila dah ada rakaman gini, nak culik dia tu sedikit payah. Yang terharunya, saya duduk depan stage dan betul2 depan Jep berdiri semasa barisan pelakon diperkenalkan. Jep senyum lebar nampak saya dan Eyma di depan. Sempat melambai2 kecik. Sempat show thumbs up kpd Jep tanda good luck, dan Jep senyum and angguk tanda terima kasih. TQ Jep....all the best for whole recording of KKX this year. (Maaf, gambar xda. No photography inside studio ye...)

Bercakap pasal terima kasih, saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah menjenguk dan juga follow blog ini dan memberi sokongan yang paling padu. Terima kasih....itu je dapat saya cakapkan. Niat saya hanya satu, menyokong karier Jep saja. Tidak pernah terlintas di hati nak berlagak atau menunjuk-nunjuk yang saya sentiasa 'available' dimana saja Jep berada. Saya akan share apa sahaja gambar di FB dan Twitter saya. Semua buat peminat yang jauh dari Kuala Lumpur. Sebagai wakil Jep Fans Club juga saya sekadar menjalankan tugas yang termampu. 

Untuk Jep dan mereka yang disekeliling Jep yang telah membaca blog saya, terima kasih sangat-sangat. Tak minta untuk dilihat, cukup pada asalnya blog ni menjadi sokongan kepada Jep FC dan Jep juga. Itu sahaja. KEPADA JEP, terima kasih ye. Senyum awak tu tak perlulah tukar, okay dah tu. Asalkan ikhlas dari hati okay. (Ngada-ngada pulak dia ye tanya nak senyum camne.... hanger kang baru tau! ^_^)

Adios~

-Azura Nadzri-

2 comments:

  1. best x??sy 1st time nak gi sabtu nnt, tp under sepahtu fc..sbb dorg yg inform dlu..hrp2 leh jumpe awk & fans yg len ;)

    ReplyDelete
  2. takpe kak. sebab akak la we olls boleh tau apa2 news pasal Jep sebagai peminat. kira rasa dekat dgn Jep bila akak selalu update blog ni :) chayok kak Azura! ;)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.