Tuesday, 8 January 2013

Jep di Konti Sinar FM bersama Slot Sinar Pagi

Assalamualaikum....

Ha...ini lagi satu post terlewat. Jep keudara dengan Shahrol & Angah selama 2 minggu di slot Sinar Pagi (Sinar.FM) bersama Kak Abby Fana atau kak Bed. Komen aku, Jep...suara awak buat saya tersedar setiap pagi. Kadang-kadang, kawan-kawan yang jadi "alarm reminder"...."oiii bangun, solat subuh!! Then, buka Sinar Pagi, jejaka kesayangan kau on-air nie ha..". Adess...jejaka kesayangan saya? Owh...bahaya ayat itu! Jangan disalah erti ye. Jejaka kesayangan semua peminat yang menggelar diri masing-masing Jeppers. Jep macam biasalah, keletah dan celoteh dia buat aku ketawa sepanjang perjalanan nak pergi kerja. Sambil pada tu, toleh gak mana tau kot-kot ada kereta tengok aku gelak sorang-sorang...gilo ape budak ni?? (saya tak gila bang...tapi orang yang buat saya gila ada kat radio Sinar FM...hehehe).


Secara keseluruhan, Jep memang sempoi. Aku sempat ke udara dengan Jep dan Shahrol tentang topik mesyuarat.....tapi to be honest, takde feeling apa pun. Rasa blur sekejap pun ada. Eh, aku on-air ye dengan Jep tadi?? haha. Ok...anyway ini beberapa gambar Jep di konti radio. Thank you twitter Angah RL & Shahrol Shiro.



Jap...ini nampak sangat muka bangun tidur, Jep! Angah fresh je...hehehe :)


Ini dari twitter Shahrol Shiro. Nampak mata je...alooo ngantuk ye bang???

-Azura Nadzri-

1 comment:

  1. omg...comelnye muke jep bangun tido..sape la jadi bini die..-irah kelantan

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.