Tuesday, 6 November 2012

JFN 72....dimana-mana

Assalamualaikum....

Yup, Jep memiliki sebuah kereta Honda Civic Type R (yang asalnya warna putih, yang bagi aku giler stylo tapi dah dicat warna biru..alamak!!) Apa-apapun kereta beliau sangat stylish dengan keadaan dalam kereta yang sangat bersih. (well pernah naik sekali...itupun dijemput. Terima kasih Encik Nadzri ^_^). Okay aku letak serba sedikit gambar disini. Dan yang Jep dalam kereta tu...yes dengan bangganya aku mengatakan aku yang tangkap...dan Jep sangat sporting senyum walaupun aku tahu...dia penat dan mengantok! TQ Jep





Bertemu JFN 72 buat kali pertama...lokasi : Kota Damansara, balik dari
rakama Betul Ke Bohong

Bertemu JFN 72 buat kali kedua, lokasi : MPSJ Subang Jaya, tengok Jep
main bola wakili Malaysia Artist Sports Club 

Kereta saya (depan) dan kereta Jep dalam satu parking..weeheeeeee

JFN ajak racing....heheh takdelah

Jep yang sangat murah hati menumpangkan saya & rakan JFC...TQ Jep 







3 comments:

  1. lorrr dah tuka kaler ke...wat penat je usha kete honda putih selama ni, mane tau dlm tu ade jep...sekali dah warne biru laks..ok now nak stat usha kete honda biru laks.hehehe

    ReplyDelete
  2. waaaaaaa.... bestnyaaaa.... anna minat giler kat jep.. lawak dia memang best n x hipokrit.... bila sis jumpa dia kim salam kat dia k...

    ReplyDelete
  3. Sape yg drive kete mase amek gmbr jep dlm kete?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.