Monday, 5 November 2012

Namanya Mohd Nadzri

Assalamualaikum...

Hmm, lama sudah tak berblog. Selama ni nak berblog takde ape nak tulis. Tapi sekarang hehehe ada benda yang menggamit jari untuk terus menulis. Kalau aku sebut nama Mohd Nadzri b. Zainal Abidin, mesti takde sape kenal kan? Tapi kalau aku sebut, JEP SEPAH.....sape tak kenal antara barisan pelawak muda yang agak famous sekarang. Aku bukan sekadar terhibur dengan lawak dia yang selamba, malah personaliti dia yang meruntun jiwa. Seorang lelaki melayu yang very humble, sweet tapi naughty juga ^_^. Pada mata aku , ye dia seorang yang sangat lembut....even muka ganas. Ini dalam hati stock ada taman punya. Well, inilah dia empunya nama Mohd Nadzri...(well aku pun tak tahu..mana datang nama dia Jep...heheh)

Jep Sepah dalam Muzikal SYOK - Ombak Rindu

Selain berlakon, Jep seorang yang sangat licik di padang bola...

Hmmm...segak,kan??


Pertemuan pertama kali ; 1 September 2012 - Rakaman Betul Ke Bohong?
Even he so tired, he can give perrfect smile...salute u Mr Nadzri ^_^

Pertemuan yang kedia ; 1 November 2012 - MASC vs Ex Selangor.
Walaupun diadah lencun kena hujan, tetap senyum juga....I'm melt Mr Nadzri ^_^


Itulah dia Jep Sepah yang bukan sahaja menganggu emosi aku..malah semua fans gegurl dia yang lain. Kira rebutan la dia ni skang...heheheh. Anyway best of luck to you dear! Keep urself humble ya ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.